Partner serwisu
Biznes i przemysł

Cztery oferty w przetargu na modernizację kolei w zachodniej części Portu Gdynia

Dalej Wstecz
Data publikacji:
04-12-2018
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RynekInfrastruktury.pl

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES I PRZEMYSŁ
Cztery oferty w przetargu na modernizację kolei w zachodniej części Portu Gdynia
fot. LD
Zarząd Morskiego Portu Gdynia (ZMPG) otworzył oferty w przetargu na realizację prac budowlanych związanych z rozbudową dostępu kolejowego do zachodniej części Portu Gdynia. Do inwestora trafiły cztery oferty z czego jedna mieści się w budżecie przewidzianym na to przedsięwzięcie.

Do zamawiającego trafiły oferty od firm: EL-IN (66,932 mln zł) oraz Spector (60,159 mln zł), a także konsorcjów NDI Sp. z o.o. i NDI S.A. (70,301 mln zł) oraz Colas Rail Polska i Colas Rail S.A.S. (65,511 mln zł). Budżet inwestora opiewa na 61,5 mln zł.

Kryteria jakie będzie brał pod uwagę ZMPG to: cena (95%) oraz termin wykonania zamówienia (5%), przy czym czas prac może być maksymalnie skrócony do 18 miesięcy.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu inwestycyjnego pod tytułem: „Rozbudowa dostępu kolejowego do zachodniej części Portu Gdynia – przebudowa i elektryfikacja”, który ma być zrealizowany na podstawie dokumentacji projektowej o tytule: „Przebudowa i elektryfikacja zewnętrznego układu torowego Intermodalnego Terminalu Kolejowego oraz toru dojazdowego nr 38 w Porcie Gdynia wraz z budową urządzeń sterowania ruchem kolejowym”.

Inwestycja obejmuje m.in:
  • przebudowę układu torowego od końca rozjazdu nr 572 (km 0 + 000,00) do początku rozjazdu nr 1031 (km 2 + 226,62) z wybudowaniem dodatkowego toru nr 31, regulacją rozjazdu nr 1031 i kompleksową wymianą istniejącej nawierzchni torowej, przebudowę nawierzchni drogowej w przejeździe (km 0 + 095,00 toru nr 38), 
  • zabudowę płytami betonowymi części toru nr 37 wraz z terenem pomiędzy torem, a ul. Promową (od km 0 + 626,63 do km 0 + 822,42 toru nr 37), 
  • budowę sieci trakcyjnej nad wszystkimi torami – od końca rozjazdu nr 572 (km 0 + 000,00) do torów na płycie żelbetowej intermodalnego terminalu kolejowego (km 0 + 214,54 toru nr 849) wraz z budową kabiny sekcyjnej, 
  • budowę systemu sterowania ruchem kolejowym (srk) wraz z adaptacją i wyposażeniem na potrzeby srk pomieszczeń w istniejącym budynku.
Nie jest to jedyny trwający przetarg dotyczący poprawy kolejowej sytuacji Portu Gdynia. PKP PLK prowadzi postępowanie związane z poprawą infrastruktury kolejowej prowadzącej do portu. Niestety tam propozycje cenowe, po raz kolejny, znacznie przekroczyły budżet (więcej na ten temat pisaliśmy tutaj).
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Port Gdynia zakończył rok 2020 ze wzrostem przeładunków

Intermodal i logistyka

Port Gdynia zakończył rok 2020 ze wzrostem przeładunków

Magdalena Romanowska 23 stycznia 2021

Port Gdynia: Roczny wynik finansowy będzie zgodny z założeniami. Przeładunki rosną

Intermodal i logistyka

Gdynia nie daje się zatopić. Wzrosty przeładunków w tym roku

Intermodal i logistyka

Zobacz również:

Nowy magazyn w pobliżu krakowskiego lotniska

Inżynieria i innowacje

Nowy magazyn w pobliżu krakowskiego lotniska

inf. pras. 08 września 2023

Zakończyła się rozbudowa centrum Flex w Tczewie

Biznes i przemysł

Tunel w Gałkowie oddany do ruchu. Strabag zakończył pracę

Intermodal i logistyka

Pozostałe z wątku:

Port Gdynia zakończył rok 2020 ze wzrostem przeładunków

Intermodal i logistyka

Port Gdynia zakończył rok 2020 ze wzrostem przeładunków

Magdalena Romanowska 23 stycznia 2021

Port Gdynia: Roczny wynik finansowy będzie zgodny z założeniami. Przeładunki rosną

Intermodal i logistyka

Gdynia nie daje się zatopić. Wzrosty przeładunków w tym roku

Intermodal i logistyka

Zobacz również:

Nowy magazyn w pobliżu krakowskiego lotniska

Inżynieria i innowacje

Nowy magazyn w pobliżu krakowskiego lotniska

inf. pras. 08 września 2023

Zakończyła się rozbudowa centrum Flex w Tczewie

Biznes i przemysł

Tunel w Gałkowie oddany do ruchu. Strabag zakończył pracę

Intermodal i logistyka

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5